ES1

hej idag är det måndag och jag hade sovmorgon till tio idag och det var riktigt skönt även fast det bara var jag och en till som hade det eftersom vi valde bort språk. Jag hade verkligen ingen stor lust att välja tyska igen, inte för att det är något fel på språket utan för att jag orkar inte med det mer bara och sen så blir det inte roligt på tyskalektionerna utan meddi "/ så därför är det bättre att ha sovmorgon ist ;D  idag hade vi värsta chilldagen, började ju då tio och när jag kom så skulle alla elever ner till någon gräsplan och fika och sen hade vi fri tid tills halv ett. Efter lunchen så hade vi bild hela eftermiddagen och slutade sedan halv fyra, då jag gick med Johanna "Toppis" ner till stan och köpte två cola till min bror eftersom jag tvingade honom att köra mig i morse, visst är jag snäll? (A) När jag skulle åka hem så tog jag bussen också fick jag gå resten hem och det är en liten bit och sen så gjorde det så jävla ont och gå också eftersom jag gick i högklackat med skoskav :S jaja så såg min dag ut iaf hoppas ni också hade en trevlig chilldag ;)
I helgen var jag ju på Lastbilsmässa i Jönköping och kollade på alla snygga lastbilar, ni ska bara veta hur mycket pengar vissa folk lägger ut på sina lastbilar för lackering och sånt men det blir ju snyggt också ;) Tog också massa pennor och andra bra gratissaker ;) Efter det åkte vi ut till kusten där det var kräftskiva och det blev himlans kul ska ni veta :D Jag bada till och med neck i mareld haha xD väldigt kallt var det iaf xD men nu ska jag chilla lite med datorn och sen träna lite och sen städa lite och sen ja sen ska jag väll inte göra så mycket mer än att sova haha mycket "sen" i det här inlägget känner jag haha ;) Pusshejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0