GYMNASIET ! :D

Heej allihopa :) nu har man börjat gymnasiet då och det är en grymt bra skola och massvis med trevliga nya klasskompisar :)  Idag fick vi våran nya dator som alla som går på den här skolan fick yeey :) Alla ser typ ut som värsta datanördarna nu för det är verkligen ingen som inte sitter vid sin dator och det är ju inte så konstigt haha ;) Det känns som jag kommer sitta hela kvällen med det här men jag får nog slita mig lite och gå ut lite också. Hittills har det varit väldigt mycket information som är bra att ha men väldigt jobbigt att sitta och lyssna på, men nästa vecka blir det bättre när vi drar igång på riktigt och så :) I helgen ska jag på lastbilsmässa i jönköping och kolla på snygga motivlackeringar och sno massvis med pennor som jag ska ha i skolan sen för jag orkar inte köpa, man får ju passa på medans det är gratis :D Efter mässan ska jag på kräftskiva på min campingen eller aa mina föräldrar ska men det blir typ att alla festar eftersom det är hela campingen som är på kräftskivan med levande musik och allt. På söndag blir det till att chilla  och kanske åka vattenskidor om det inte är alltför dåligt väder då förståss. Men nu ska jag chilla med datorn här i skolan och snart ska vi in på information om program och sånt som finns på datorn, man är ju inte sådär jättevan vid att ha en mac dator men det kommer ;) Pusshejs *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0