Lördag

heejsan nu var det ett tag sen jag skrev, jag har varit ute på kusten i två veckor och är där fortfarande, så himla härligt i solen :D Veckorna här ute har bestått av att sola och bada på dagarna och vara uppe hela nätterna med massa folk, mycket roligt :D men efter allt roligt måste ju självklart något dåligt hända, jag blev sjuk. Har typ as ont i halsen och är hes så jag knappt kan prata och är väldigt snuvig hmm jaja det går över ;) nu känns det som alla har åkt hem men emma kanske kommer idag och kanske jennifer 1 och 2 också ;) hoppas på det iaf :) jag vill ha långa nätter med nattamat och grejer igen haha :D Jag saknar förståss några där hemma nu också men det är inte många som är hemma så det är lika bra att vara här ute :) ikväll blir det till att chilla och försöka vara med linda lite trots sjuka jag ;)
ha det så bra Pusshejs *

Kommentarer
Postat av: Meddii

CAROLINE <3 miss you my ziz!

2008-08-02 @ 18:14:18
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0