Sjuk

Sjuk,Sjuk och återigen sjuk är vad jag är och det är riktigt jobbigt när man knappt kan prata med folk för igår fick jag typ viska frsm orden men idag är det lite bättre, jag lever ju på halstabletter,alvedon och nässpray så ;) Saknar min älskade vän som är i Västerås just nu och jag har inte träffat henne på typ två veckor eller nåt  ;( <3  i veckan hör kommer ni inte höra av mig för pappa tar med sig datorn hem så då blir det inget skrivande. Hoppas på att jennifer 1 och 2 och emma kommer ut i veckan men jennifer 1 kanske ska till sin stuga men vi får hoppas på att hon väljer kusten ist ;)  men nu ska jag gå och sova lite så jag frisknar till lite Pusshejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0