Solsting och Snesprång

Heej allihopa :) i veckan har jag umgåtts med Daniel, Lotta och på fredagen kom Oscar och Amanda också och det var trevligt ;) Synd bara att det inte har varit så fint väder bara men det har ju inte regnat så mycket iaf och det är ju bra :) idag har jag varit i Falkenberg och kollat på Solsting och Snesprång det var trevligt och roligt ;) efter tänkte jag åkt tillbaks till campingen igen men det gick inga fler bussar och det var ju lite synd. Så nu sitter jag här med en dator alldeles alone hehe men det funkar det me, kollar på film samtidigt "the next best thing" på fyran ;) om ni ville veta haha ;) I´morrn ska jag nog träffa meddiii åh det kommer bli mycket trevligt för jag har inte träffat henne på år och dagar känns det som ;) men nu ska jag kolla vidare Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0