Grillning

Hejs, som jag nämde i morses så skulle vi upp till toppstugan. Vi åkte sittliften upp och gick lite längre bort till en grillstuga där man fick gå förbi massvis med högt gräs och våt mark så mina skor var ju lite blöta om man säger så. När vi väl kom fram så blev det till att ta fram grillen och när vi sedan skulle börja grilla så började det regna! Det var tur att vi hade tak men vi kunde ju inte gtilla under taket men det gick väll hyfsat bra ändå. Sen gick vi tillbaks blöta i regnet till sittliften och åkte ner igen. Imorn blir det till att åka till sveriges längsta vattenfall någonstans här i närheten, det blir lite utflykter när man är iväg med familjen, men jag skriver imorn om hur det var och jag lovar er det kommer bli jobbigt eftersom vi ska vandra typ en bit också, jobbigt as hell ;)

See ya *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0