Sveriges Största Vattenfall

Hejs idag har vi vandrat till Sveriges största vattenfall. Det var lite jobbigt när det gick uppför men det gick allt. När man väl kom fram så  var det jättefint verkligen. Jag gick fram så lågnt man kunde till vattenfallet och det skvätte ju inte lite så man var ju lite blöt sen men det var det värt, bra kort blev det iaf :) När vi skulle åka hem dom tio milen igen så var jag skithungerig så vi stannade sedan på en pizzeria när vi var i sälens by. Det var gott kan jag säga ;)
Nu har jag skickat in svar till gymnasiet så nu kan jag inte ändra mig fast det kommer jag nog inte göra heller ;)
Jag och pappa är typ lite smått sjuka så det är lite jobbigt, typ kokar och mår illa men men hoppas jag blir frisk tills imorn, vill inte sitte i en bil i fyra timmar och må illa. Får äta lite alvedon så kanske det går över. Jag får ju heller inte vara dålig på fredag när det är fallens dagar ;)

Pusshejs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0