Tisdag :)

Hejsan :) igår blev det stan med meddi, felicia och camilla, fun fun :) vi fikade på strandgatans cafe och gick runt och kollade lite granna ;)  Sen på kvällen blev det film med meddi, camilla, burr och ask :) Filmen var två timmar och det var verkligen ingen bra film om man säger så haha men det fick gå iallafall även fast det var en skräckfilm ;) Det är jag och du meddi som inte gillar skräckfilmer speciellt inte när det står att dom är verklighetsbaserade :S men men
Idag har jag mest slöat  och checkat tv:n, inte så kul kanske men någon dag i veckan måste chilla lite ;)
Förra veckan fick jag reda på att jag kom in på det gymnasiumet jag ville :D Jag hoppas verkligen att jag har valt rätt nu men jag tror faktiskt inte att jag kommer ångra mig :)

Hugs n´ kisses 


                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Meddi

haha, den var riktigt läskig den filmen, menmen, vi borde sätta oss vi två i mitt rum ensama någon gång och kolla på skräck xD

2008-07-16 @ 01:07:20
Postat av: Carro

Ja det måste vi :D haha vi kommer skrika av rädsla xD

2008-07-16 @ 19:32:32
URL: http://overdramatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0