FREDAG

Hejsan allihopa igår blev det ju liseberg med meddi :D det var extremt roligt och vi blev blöta väldigt mycket kan jag ju bara säga fast meddi blev mest blöt och det kan ju ha varit för att hon fick sitta längst fram i flummride hela tiden haha ;) Väldigt mycket skratt blev det också haha jag tror att alla på bussen hem var rätt glada när vi gick av haha vi skratta hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden i en timma haha xD Tack meddi för en rolig dag på liseberg :D <3

Idag har jag varit allmänt slö efter en lång dag igår men felicia piggade upp mig lite när hon ville ut och gå och då blev jag lite piggare fast jag känner mig väldigt yr, kanske beror det på det här vädret för det känns som om det kommer börja åska snart och det är inte kul menmen snart ska jag äta pizza, hawaii med kebabsås ;) och sen ska vi dra ut till kusten över helgen så då hör ni nog inte av mig den här helgen men jag kommer tillbaks på måndag :) Pusshejs *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0