Love it !



hejs, på bilden ser ni Elin Lanto som är modell för den här härliga grekiska gudinna looken på Sofies mode. Mest av allt på den här looken gillar jag frisyren som Elin Lanto passar perfekt i. Om ni också gillar stilen kolla då in länken här ovanför och få tipsen till en äkta grekisk gudinna look. Jag skulle gärna ha mitt hår som på bilden men mitt hår är inte riktigt sådär men man ska inte gämnföra sig med modeller utan man får helt enkelt nöja sig med det man har och försöka sig på den här frisyren i alla fall och jag lovar er att det går om man har mellanlångt hår också. Vissa grekiska kläder skulle jag kunna bära men kanske inte riktigt allt. Men ett frisyrtips fick ni här iallafall och sen får ni ju gärna ta del av hela looken också :) 


Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0