Midsommar

Hejsan, jag vet jag sa att jag skulle börja skriva oftare men det har blivit lite svårt att hålla det när man inte har någon dator och är ute på kusten. Hela förra veckan var jag då ute på kusten, tre dagar med mmin vän medlinn :) det var mycket roligt och jag tycker att vi får göra om det någon gång men då får vi hoppas på lite bättre väder, men vi hade kul ändå ;) det är som man brukar säga, man får göra det bästa av situationen ;) Sen var det ju midsommar och den firade jag på kusten med vänner och familj, lyckad blev den iaf :) ville egentligen bada i helgen men det var lite för kallt för det också blåste det ju rätt så mycket annars hade det varit jättefint väder ju men det är väll så, på midsommar är det aldrig fint väder antingen regnar det eller så blåser det jätte mycket och det är ju lite tråkigt. Hoppas ni andra hade en bra midsommar :)
men nu ska jag gå och sussa god natt och sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0