Sommarlov!

Hejhej, förlåt att jag inte skrivit på ett tag men min dator har sorgligt nog blivit smittad av virus men den är inte helt död än men jag håller på att fixa den. I helgen var jag ute på kusten efter att jag hade varit på syslings student. Det blev mycke cykling för min del i alla fall, det behövde jag nig i och försej för jag vet hur längesen det var sedan jag cyklade sist haha ;)
Igår gick jag ur nian väldigt skönt men visst var det väll lite sorgligt att lämna alla men ändå skönt att börja på något nytt till hösten :) efter våran tre-rätters middag blev det efterfest med alla nior och det var ju kul förståss :) Så nu har man då alltså sommarlov och idag har det varit en sån där riktig slappdag haha jag sov tills klockan var halv tolv (woops) men som sagt det är ju sommarlov :)
Ikväll blir det nog filmkväll med tjejorna, myyys :)

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0