Söta Kändisbarn

Här ser ni några av många söta kändisbarn och jag har valt tre stycken som jag tycker är väldigt söta, Harlow Winter Kate Madden, Kingston James Mc Gregor och Shiloh Nouvel Jolie-Pitt.




Nicole Richie ich Joel Madden födde dottern Harlow Winter Kate Madden i januari och hon är ju bara så söt vem tycker ni hon är mest lik ? jag tycker att hon liknar Joel mest i själva ansiktsuttycket och allt, men en så bedårande unge :)



En annan liten pingla är ju Gwen Stefani och Gavin Rosedales son Kingston James Mc Gregor som är bara så sööt och är båda sin föräldrar upp idan :) Gwen Stafani har så cool stil och klär sin lilla son med hennes designade coola kläder också och det gör ju honom ännu lite sötare ;)



En till bedårande unge är ju såklart Angelina Jolie och Brad Pitts dotter Shiloh Nouvel Jolie-Pitt. Hon är väldigt söt och hon liknar båda sina föräldrar, den plutiga munnen har hon ju såklart från Angelina och alla ni som trodde att Angelina hade sillikonläppar så ser ni nu här att hon inte har det för då hade inte lilla Shiloh fått dom här söta munnen :) men i resten av ansiktet r hon väldigt lik Brad :)

Av dessa tre små pluttar är det svårt att välja vem som är sötast men om jag skulle vara tvungen att välja någon skulle jag nog välja Kingston för han är verkligen sockersöt.
Vem skulle ni välja? och vem är mest lik vem av sina föräldrar tycker du ?

hugs *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0