Tandläkaren

Hejs, idag har jag varit hos tandläkaren och jag hade så fina tänder och inga hål så jag hade knapt behöva komma dit men man måste ju på lite undersökningar ibland men nu behöver jag inte komma dit föräns om ett och ett halvt år :) Det känns bra att veta att man har så fina tänder. Det värsta idag var ju att jag var tvungen att gå upp halv åtta som jag aldrig hade gjort annars, men nu har man ju hela dagen på sig att hitta på någt och jag är faktiskt inte något trött alls med tanke på att somnade vid två inatt. Idag ska jag no ta mig en tur ner till stan och shoppa lite granna, det är ju lite rea nu och då får man allt åka och kolla lite ;)

hugs *

Kommentarer
Postat av: Pyret

haha ja ska dit på kristians födelsedag haha ;) xD

2008-07-01 @ 22:31:14
Postat av: Pyret

haha ja ska dit på kristians födelsedag haha ;) xD

2008-07-01 @ 22:31:58
Postat av: Carro

haha nämen vad kul xD då får vi hoppas att du inte har ngr hål då haha ;)

2008-07-02 @ 10:55:30
URL: http://overdramatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0