Hemma i Sverige!

Hejsan, nu var man hemma i Sverige igen nu då =) hade gärant stannat kvar på kreta men man blir ju lite extra glad när man kommer hem också är det varmt här med, inte lika varmt som på kreta men ändå ;D Det var så härligt på kreta men det var härligt att komma tillbaks också, till alla vänner och sånt :D 
Kom då hem klockan sex i morses och gick därför inte skolan men sen kom jag på att vi skulle grilla med hemskunskapen så då gick jag upp vid tolv och åkte till skolan iaf men när jag kom dit så var det ingen grillning så vi fick en glass istället också slutade vi, hade inte behövt åka till skolan då ju. Men men det var roligt ändå för sen åkte jag med meddi och felicia till stan och hjälpte felicia att hitta avslutningskläder, det blev riktigt bra :D Sen tog vi en iste på espresso house alltid lika gott :D 

Nu är det bara elva dagar kvar sen slutar jag skolan och då är det äntligen sommarlov :D:D 

Äntligen fick jag träffa Medlinn efter tre veckor :D:D <3<3

Ha det bäst Kramisar  

Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :)

2008-05-30 @ 22:35:48
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Meddi

det är härligt att du är hemma :D

2008-05-31 @ 12:01:19
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0