Kreta

hejsan, jag sitter nu pa kreta, ni far ursakta skriften men det inns inte alla bokstaver pa detta tangentbordet. Tillbaka till amnet :) idag har jag mest solat och badat och nu lite senare ska vi ut och kaka lite god mat, jag kan saga att vi har valdigt nara till resturanger och lite affarer, direkt utanfor :D men i morrn ska vi aka in till chania town och dar ar det ju lite mer och storre :) men ni far ha det sa bra dar hemma for nu ska jag ut i varmen, har annu inte kollat hur manga grader det ar men det lar jag fa snart :) kanske skriver nagon mer gang i veckan nar jag far tid tills dess ha det underbart :D
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Meddi

ha dt så kul :D, kolla jag kan skriva å ä ö :O haha ;D skoja :D kom hem!

2008-05-24 @ 13:33:30
URL: http://meddii.devote.se
Postat av: Anonym

hahaha xD miss you :)

2008-05-25 @ 12:06:54
Postat av: Pyret

chania town där kollade jag och mamma på resa, vem vet vi kanske också åker dit, fast ah i juni då ;) haha :D

2008-05-26 @ 18:33:18
Postat av: carro

okejs ;) haha ahh :D

2008-05-26 @ 21:43:51
URL: http://overdramatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0