Min Helg

Hejsan allesammans =)
I helgen ha det varit fullt upp måste jag säga. Först igår åkte jag med min kära vän till överby och shoppade. JAg köpte mig en bikini och ett par solglasögon till resan =) När jag kom hem var det bara att sätta igång att städa eftersom jag rev ut mina två garderober häromdan för att jag ska sortera det som är för litet också vidare. Det gick väll sådär får jag nog säga, men jag kom ju iallafall en liten bit =)  Sen kom Marie hit och vi gottade oss med chips och sodastreemat vatten.  en rolig dag enligt mig :)
Idag- söndag är jag väldigt seg, gick upp halv tolv och det känns väll inte sådär jättebra när jag har en del att göra men men det ska nog hinnas med ändå. Klockan två ska jag väg och dansa i två timmar och det blir förståss kul också är det ju sista gången. Så nu ska jag städa lite till innan jag åker iväg.
 
Kramisar :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur var sista gången på dansen? :)

2008-05-20 @ 16:38:41
Postat av: carro

jättebra, synd att du missade det "/ hoppas du hade det bra på liseberg :)

2008-05-20 @ 17:05:28
URL: http://overdramatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0