Temavecka: Fredag - Metall



image15
image16
image17

Hejsan, jaha då var den här temaveckan slut för den här gången och jag har haft roligt och jag hoppas att ni har gillat mina tolkningar av de fem elementena =) Måste tacka Karin "Ellasinspiration.blogg.se" för en bra temavecka och jättefina tolkningar. Alla tre bilder kommer från mitt hem och allra mest gillar jag den andra bilden eftersom den är något utöver det vanliga och jag tycker att dom är lite roliga prydnader.

Åh jag måste säga att jag är glad nu för jag har äntligen hittat en avslutningsklänning till skolavslutningen. Längtar jätte mycket men det är ju inte så långt kvar nu som tur är =)

Ha en underbar fredagskväll allihopa, Kramisar =)

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Vilka härliga metall-bidrag! Tack själv för din insats under veckan som gått! Ha en fortsatt mysig helg! Kram Karin

2008-05-17 @ 17:01:26
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0