Temavecka: Tisdag - Trä

Dags för andra dagen av temaveckan som alltså tillhör trä  =)

Tisdag: Trä

Allt i trämaterial (skåp, spegel,), men också växter (blommor) och material i bomull och lin rektangulära former  och gröna och starkt blå färger



Temavecka: Tisdag - Trä
image7
image8


En tolkning från mig i träelementet första bilden kommer ifrån vårat fina äppelträd som nu har börjat blomma =)
På den andra bilden så kommer ett mycket fint skåp som mina föräldrar fick i 50 och 55 års present, pappas morbror har nämligen gjort det. Jag tyckte det var jättefint och passade till träelementet. Sista bilden kommer från vardagsrummet en fin och originell spegel =)

men nu ska jag åka med min kära kompis Felicia till Vänersborg och hitta på lite grejer =) ha det så bra så ses vi imorrn när tredje elementet-eld kommer.   : )

Kommentarer
Postat av: meddi

jätte fint :D

2008-05-19 @ 20:50:53
URL: http://meddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0