Temavecka: Torsdag - Jord

Hejsan, torsdag idag då och sjävklart är det dags för en ny temadag. Idag handalr det om jord och så här ser mina tolkningar ut =)

Torsdag: Jord
ofta föremål i keramik, kakel, porslin och tegel. Färgerna är jordtoner te.x. brunt, gult, orange, låga möbler, fyrkantiga former och inslag av stenar och berg.

image12

image14

image13

Dom här bilderna kommer ifrån min trädgård och se vad man kan hitta genom att ha ett tema och följa och sen bara ta kort på några saker. Jag tycker att den här temaveckan har varit rolig för det är kul att komma ut och fota lite granna. Så i morrn är det alltså sista dagen och jag har några alldeles speciella kort för det elementet =)

Just nu saknar jag min kompis Medlinn som för tillfället är i Tyskland =) jag hoppas att hon har det bra där nere och vad jag har hört så har hon 30 grader hur skönt är inte det ?  Men jag ska inte vara avundsjuk på henne för jag åker ju till Kreta nästa vecka och det ska bli väldigt skönt =) Mrn nu måste jag jobba vidare på mina läxor som ska vara inlämnade imorrn.
Ha en bra dag kramisar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja klänningen är söt :).. Ha kul i kreta :).

2008-05-15 @ 23:37:34
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Meddii

jätte fina bilder :)
saknar dig med, du får ha dt bäst i kreta, så syns vi när du kmr hem , då ska vi till bryggan o dricka iste :D

2008-05-19 @ 20:53:31
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0