iblandvetmanintevadmanskaskriva.

Hejsan, är väldigt trött nu efter att ha pluggat matte i flera timmar typ eftersom jag måste kunna hela första kapitlet tills på onsdag när vi ska ha prov, inte så kul. Hade egentligen tänkt att träna men nej då så blev det pågrund av trötthet. Har ni märkt det att man blir tröttare när det går över till mörkare tider? det har verkligen jag, minaögon är alldeles utmattade när jag vaknar på morgonen, väldigt jobbigt att gå upp då.
I helgen var det massa kalas eller aa två hehe ;) Igår fyllde min farmor 87 år, grattis till henne, så det blev lite kalasande där :) träffade mina kära syslingar där också alltid lika trevligt ofcourse. I lördags träffade jag John och firade honom lite, den pojken åkte ju till cypern idag också, fuskigt värre. I fredags var jag meddi lite här och där och vi var allmänt flummiga haha. Citat från meddi " Titta jag kan trolla!" (räcker ut tungan med en sked på) haha xD hon är för go ;)
Men nu ska jag väll snart sova då annars är jag ännu mer död i morgon och det går ju inte eftersom jag måste skruva isär min säng och träna ännu mer matte. På fredag kommer min nya säng btw och det ska bli så himla skönt :D

Pusshejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0