Soon..

Hejsan, Ullared närmar sig med stormsteg och det ska bli så kul, har längtat efter det i ett år nu sen jag var där sist ;) Nu ska det bli till att shoppa i massor ska ni veta. Haha mitt studiebidrag kommer säkert ta slut men men thats life. Meddi ska med också yeei ;) Snart får ni se våran serie som vi har gjort, ska göra del två i helgen så om ni har tur ligger den också ute på bloggen snart, haha vi är flumm.

Idag blir det till att packa, göra läxor och kanske träna lite om jag får tid absolut ingen dator, hade jag tänkt iaf men vi får la se hur det blir med det. Jag brukar inte kunna hålla det. Åh vi har engelskaredovisning imorrn och jag kommer dö för jag kan verkligen inte redovisa ochabslout inte för hela KLASSEN! :O

Nu ska jag snart äta med pyret för meddi ska göra någon fin frisyr hos Camilla :) So have a nice day people :) ciao *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0