Bara en dålig Torsdag.

Hejsan idag är då ingen vidare idag. Var i solan förrut och mådde verkligen inte bra för det första frös jag så jag nästan hackade tänder och för det andra värkte det så jävla mycket i ryggen så jag gick hem vid lunch efter pannkakorna, kände att jag inte kunde missa dom även fast jag kanskemådde sämre av dom men men sitter nu hemma i min säng och värmer mig och har käkat tabletter. Ska la snart försöka vara lite duktig och göra musiken som jag missar nu, när jag börjar må lite bättre.  Imorrn är dt insparken och då får jag verkligen inte vara sjuk när jag köpt biljett och allt så nu ska jag fortsätta med att vila och sova lite kanske :)
Pusshejs *






Kommentarer
Postat av: Meddi

insparken blev bäst!

2008-09-16 @ 17:32:36
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0