Carro, Meddi och Pyret på vift!

Hejsan =) Idag efter skolfotot så kom Meddi och Pyret till min skola också skulle vi åka en jätteliten hiss upp till min våning, vi har elva våningar på skolan men vi skulle till femte. Så vi går in i hissen och trycker på femman Pyret säger då:
- Om hissen stannar nu så dör jag!
Vad tror ni inte hissen gör? jo den stannar! så himla läskigt den stannade liksom på halva och åkte sedan upp och ner men till slut stannade den rätt och i sprang ut. Den hissen åker jag ju inte igen!
Sen drog vi oss till innovatum ett ställe med massa saker man greja med typ designsaker eller aa vet inte riktigt hu man ska förklara men ja typ något sånt ;) Där träffade vi Meddis bejbie och Trimi som vi mötte på vägen dit. Vi umgicks lite men dom sen var jag tvungen att gå tillbaks till min sista lektion, musik. Var väldigt trött så det blev väll inte så mycket gjort men men sen när vi slutade åkte jag ner till stan och mötte Meddi och Pyret igen. Vi gick till ett café och fikade lite och tog kort med datorn tills min lilla dator dog och då satt vi och snacka istället. Efter några timmar på cafét gick vi och träffade några stycken och sen tog vi bussen hem.
Nu sitter jag här och försöker skriva klart musiken men det blir lite tv samtidigt haha jag är så smart ;D




                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Meddi

ALDRIG mer den hissen ;D

2008-09-20 @ 11:44:52
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0