hejssvejs =)

Hejsan =) är så himla trött just nu, vet inte vad det är som händer men jag är trött hela tiden nu känns det som iaf på veckodagarna ;) NU sitter jag här och försöker få ihop mitt musikprojekt om Dr. Dre vilket kommer bli jäkligt nice tack vare Meddi som tipsade mig om att jag kunde skriva om honom hehe ;D 
Ska snart göra om mina två rum också men jag försöker komma på någon bra lösning på hur jag ska inreda dom. Men min säng ska iaf in till det andra rummet, så ska jag ist ha ett rum med myshörna, soffa och sånt dära och med datorn i andra änden. I det andra rummet ska det vara ett fint litet sovställe typ då ;) Nu ska jag gå och äta någonting tror jag, kanske skriver något mer sen dudes pusshejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0