Just dance, gonna be okey.

Hejsan gick till dansen idag trots den här jävla förskylningen och tungt huvud, men jag var ändå inte med så mycket för hade jag varit med på uppvärmningen så hade jag hostat ihjäl mig. Vi började på våran dans till uppvisningen idag och ja vad ska man säga, låten SUGER rent ut sagt och jag fick ännu mer ont i huvudet pågrund av den, det var typ någon lockinglåt och vi går ju liksom i streetdance varför ska vi då dansa locking liksom? jaja vi kanske ska skulle ha fler danser på uppvisningen så vi får hoppas att dom låtarna år bättre :)

Hade studiedag idag också så jag hälsade på Meddi en stund innan hon slutade, men hon skulle ha samhäll och då får inegn annan vara med på dom lektionerna. Så jag satt utanför i solen och väntade på att camilla skulle komma.  När Camilla sedan kom så gick vi upp och satte oss i deras fåtöljer bredvid det klassrummet som meddi och dom hade samhäll i och just då får Meddi skrattanfall och är tvungen att gå ur klassrummet och kan verkligen inte sluta skratta haha xD haha det något som hennes ena klasskompis hade gjort haha det var kul xD

Imorrn blir det studiedag igen weei :D ha det så bra pusshejs*


Kommentarer
Postat av: Meddi

haha gud va kul det var. jag skrattade så mycket att jag inte fick någon luft och så skulle jag ta astmamedecinen och så börjar folk skratta åt mig så jag spotta ut luften igen liksom. åh gud x'D

2008-09-24 @ 20:11:21
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0