sjuk..

hejsan sitter här och hostar det mesta och är rent ut sagt förskyld och det är väldigt jobbigt ska jag säga er. har kännt mig helt utmattad hela helgen pågrund av den här besvärliga förskylningen . men men i helgen har jag iallafall varit med medlinn, pyret, camilla och hennes kille och hans kompisar. Fredagen var rolig, vi dansade nere på bryggan och hade allmänt trevligt :) lördagen var lite mer slappare vi var med camilla och dom och camilla och hennes kille är ju schyssta men hennes killes kompisar var lite mer störande så därför blev jag och meddi lite irriterade på dom när dom sa att våran dans var dålig! Men jag ska säga er en sak, Det är vi som andra säger är grymma på att dansa, det är vi som har kompisar som vill fixa studior till oss och vill att vi ska vara med och tävla. Det är vi som blir något och inte ni som står där med erna lilla dans som bara går ut på att vara sexig. Vissa tror att man bara ska dansa sexigt för att det ska bli en godkänd dans, men ni har så fel för den dansen som ni säger är så dålig är den som alla andra förutom ni tycker är bra. Det är väldigt stor skillnad på ni och dom, dom är schyssta och förstår bättre men ni förstår ingenting och har ingenting fär uppe att tänka med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0