Söndag!

hejsan, idag har jag SOVIT haha xD ne men jag sov till tolv och det är ett under ni måste höra, min katt sov med mig hela natten och ända tills klockan tolv! det är inte vanligt ska jag säga haha ;D Sen gjorde jag mig iordning lite gran och åkte till Meddi i strömslund och gick till Viktor med camilla också :) Vi kollade på en skräckfilm som är så jävla läskig för den är verklighetsbaserad och det är några ungdomar som har filmat sjäva i en skog också tältar dom och tappar bort sig på kartan och är helt vilse och hittar inte ut. På nätterna är händer det massa saker och så, det är skitläskigt :S Efter filmen ååkte jag till dansen och dansade haha ;) våran nya lärare var helt okej tykte jag :) Sen var jag på stan en stund med frida och johanna för aatt vänta på Meddi som kom några timmar senare haha ne men en timma var det haha ;) Nu ska jag titta på hål i väggen eller coyote ugy har inte bestämt mig riktigt än ciao*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0