Studiedag!

Hejsan, studiedag idag då och jag sov tills nu haha det var skönt men nu har man massor av läxor att ta ikapp också, så vi får la se hur rolig den här studiedagen blir på en skala 1/10. jaja det är väll dags att börja om jag ska hinna med alla sex styckan läxor, igår hade jag sju men jag gjorde webbdesignen inatt så det är klart. Jag känner mig faktsikt ganska smart ibland när jag tillexempel klarar webbdesignen väldigt bra ;) haha och när jag säger så, så brukar det inte vara så många på lektionerna som fattar därför kommer vi nästan ingen vart, man kan ju börja med att lyssna det gör jag haha oj lät lite väl mycket pluggis där du men men haha ;) Men man måste ju faktiskt börja kämpa lite nu på gymnasiet även fast jag egentligen inte orkar så måste jag för att dom här betygen är ju typ dom viktigaste i hela sitt liv, du ska ju liksom kunna komma vidare med dom så. Men nu orkar jag inte prata mer om skolan och betyg börjar redan få ont i huvudet och det är inte bra med tanke på läxorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0