Sweet thursday!

heey there, ja just nu är man på engelska lektion så det var därför ni fck lite engelska på köpet där haha ;) försöker skriva om australien men det går inte så bra för jag inte ingen bra fakta och sen går det inte så bra när jag ska översätta haha men tillslut kommer det väll gå, som tur är ska det vara inne tills nästa fredag så jag har en vecka på mig iallafall. Vi tar ju skolfoto nu också i skolan och jag kunde inte komma på vad jag skulle ha på mig så jag valde att vara naken, det var ju änna lika bra tyckte jag. hahah okej då kanske inte. Ne men jag hitade två klädesplagg som jag ville ha så på gruppfotot hade jag ett glittrigt svart linne med en svart/vit sjal till och till porträttfotot ska jag ha en vit/röd rutig skorta "stavning  är lite trött" haha men så fick det iallafall bli och det blir nog bra =)

Good bye sweeties *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0