Torsdag !

Hejsan ;D veckan har bestått av skolan och städning hemma som aldrig blir klar typ, jag tror inte jag är ensam om att känna att städning är det tråkigaste i hela världen! Alright så jag ska berätta lite för er vad som hänt i skolan den här veckan, i måndags var det vanlig skoldag med mycket bild och formgivning och det är helt okej, hjärnan behöver ju inte tänka så mycket iaf ;) Men sen så kom tisdagen och det lovar jag er om man skulle säga en hemsk och verkligen ens värsta dag i månaden så skulle det bli just tisdagen den 2/9 då hela folkuniversitetet begav sig ut på friluftsdag i skogen! 
Dagen började med att vi gick till ett ställe i stan där vi skulle mötas. Nu kände man inte så mycket utan trodde man skulle gå en kort bit sen typ mest göra några lekar eller så, så det kändes liksom okej. Men sen började allt med ett stort stup att gå uppför och det blev mer att gå och mer uppför och vill ni veta hur långt vi gick? ÖVER EN MIL! Asså ni fattar inte hur jobbigt det var, jag trodde seriöst att jag skulle dö. När jag väl kom hem så slängde jag mig verkligen i sängen och var alldeles utmattad. Menmen det var tisdagen det. Igår onsdag alltså så var det den mest underbaraste personen på hela den här jordens födelsedag, är så glad över att du finns i mitt liv Meddi ILY <3 jag hoppas du fick en bra födelsedag och din present kommer till dig på lördag ;D <3 
Idag har bara varit en vanlig chilldag, kan sammanfatta den kort
1. Hade sovmorgon till tio över tio.
2. Engelska lektion tills halv tolv.
3. Lunch och åt med Meddi eller aa gick och åt. 
4. Vi gick till Meddis skola för jag hade håltimma tills tio över två.
5. jag och Meddi chillade och bland annat såg en assnygg kill på skolan bredvid hennes :D och fixade en kille i hennes klass hår :D
6. gick tillbaks till skolan sen och hade musik men vi hade ingen lärare så man fick ju jobba självständigt som jag är så bra på menar jag haha xD 
7. Slutade tjugo över tre och cyklade hem.

Och nu ska jag iväg och träna så pusshejs :D 



                                                      

Kommentarer
Postat av: Meddi

awie, du är så bäst <3!

2008-09-16 @ 17:30:39
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0