Tralalalala

Hejsan :D
Har nu Datakunsakp i skolan och vi har en lite paus just nu som vi får göra vad vi vill på och det är gött :)
Imorrn börjar första dansen, streetdance och på söndag börjar andra dansen, showdance. Det ska bli kul att komma igång igen. Efter datakunskapen ska vi ha lunch och sen gå ner till stan och ha gympa som förhoppningsvis blir dans som dom sagt annars blir det väll någon tråkig bollsport eller nått. Ska gå ner till stan sen efter skolan och kolla om jag hittar några nya skor för just nu har jag bara skor som jag får skoskav av och det är inte roligt vill jag säga. Nu ska vi installera något program i våra datorer så vi ska gå fram en och en till läraren och göra det så det är snart min tur,
men ni får ha det så bra pusshej *

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du fått lapp om showdansen? :O

2008-09-09 @ 12:14:31
URL: http://www.fourtmilestomyheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0