yeei!

Heej, jag är lite glad idag vet ni varför? jag har fått mitt csn-kort med massa studentrabbatter weei ;D Så nu kan jag t.ex. köpa iste på espresso house billigare eftersom Meddi och jag älskar iste! ;)
nu har jag ändrt min design igen, kan verkligen inte bestämma mig men den här tror jag ska passa. Börjar känna mig lite bättre idag och det är ju enfördel eftersom jag ska träffa meddi imorrn :) det blir trevligt måste jag säga.



Du har inget liv fatta det! Om du vill leva ditt liv som mytoman så gör det då vi bryr oss inte så länge du inte ljuger och sprider falska rykten om oss för då kan du räkna med att allt det här kommer bli mycket värre än vad det redan är. Du har redan ljugit en gång och det var illa nog och btw sluta kaxa när du har en kompis vid sidan om dig för när du är själv är du en feg liten unge som inte vågar någonting.



Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

haha, allt är jobbigt när man är förkyld! ;)

2008-09-24 @ 17:35:40
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/
Postat av: Meddi

bloggen är skit fin :)!

åh jag stör mig på henne, ibland undrar man om man ska ett lite snack med henne

2008-09-24 @ 20:09:07
URL: http://meddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0