Tisdagstema - Hjälpmedel

Som ni kanske har märkt så är det väldigt tyst här på
bloggen och det beror lite på att jag inte har någon ork
eller tid att lägga in inlägg, pågrund av att jag inte är hemma
så mycket. Det kommer tyvärr vara så här ett tag till tills jag har
kommit hem ifrån allt och börjat skolan igen, då kommer jag ha
hur mycket tid som helst igen. Men jag kommer inte sluta blogga
helt, det är bara det att det kanske inte kommer komma inlägg varje dag.

Idag är det i alla fall tisdag och det är dags för tisdagstema.
I dagens tisdagstema är temat "hjälpmedel" och som ni ser är
mitt hjälpmedel ett glas för att fånga dessa irriterande små djur.

För fler tolkningar, kolla in hos Tisdagstema.


Foto - Overdramatic

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, hujeda mig! Inte är de roliga inte! bra att det finns hjälpmedel till hands när de dyker upp ;-)

2009-07-15 @ 10:44:30
URL: http://pingela.wordpress.com/
Postat av: jess

hahahahahahahahhahahaha! en ¨ång fångade jag en geting så och la in bomull dränkt i aceton! den dog xD

2009-08-08 @ 23:58:23
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0