Sommarcollage...

Jag gjorde ett litet sommarcollage på polyvore.
Collaget består av mycket accesoarer och består
av stor del av beige och bruna färger. Något som är
fint i en viss mängd och om man blandar till lite färger
 så att man får lite färgklick i det hela. Perfekt till stranden
eller helt enkelt snyggt i sommar, man får nästan en känsla
av värme och lite safari.


Ps. Imorgon kommer något som jag lovade att jag skulle
lägga upp för ett tag sen när det var färdigt, och nu är det
alltså färdigt och kommer visas här på bloggen.
Någon som kommer ihåg vad det var?


Collage - Overdramatic och polyvore

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

snygga kläder :)

2009-06-04 @ 06:51:22
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

ja verkligen , nä jag ska bara v vara hemma passa på att var med kompisar och bara njuta av sommalovet .

2009-06-05 @ 07:53:40
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0