Helt otroligt!


Hejsan, det är helt otroligt, den här katten och musen har vi hemma och jag vet inte hur många år vi har haft dom men det är väldigt många och dom finns fortfarande var! Om du också vill ha katten och musen så hittar du dom på HouseOfHedda :)

Annars har det inte varit mycket idag, har inte mått så bra heller kanske börjar bli sjuk? vem vet. Åkte förövrigt moped till skolan idag och vad tror ni inte händer då? jo det börjar spöregna och jag blir helt genomvåt och det var inte skönt att gå runt med blöta byxor kan jag säga, så jag ringde pappa så fick han komma med mjukis :)<3 Det var bättre kan jag ju säga, jag trodde nästan jag skulle få urinvägsinflammation eller nåt om jag fortsatte att gå så blöt.
Resten av dagen har jag chillat i stort sätt, städat lite, det är mycket gammla saker som jag går igenom och slänger osv. Jag kollade också på en bra film som hette just like heaven, så himla fin var den och romantisk, och jag älskar Reese Witherspoon som skådespelerska ;) Nu ska jag snart sova har vsrit helt slut hela veckan med massa huvudvärk m.m, så jag tror jag måste börja sova mer och bättre.

God natt allesammans*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0