Julen är (snart) här..

Hejhej, sover dåligt nu så jag är rätt trött om man sägetr så. I förrgår somnade jag typ fyra på natten för att det gick verkligen inte att sova! men men thats life söddu. Nu är snart julen här och det hurrar vi för och hoppas på att vi kommer få mycket snö även fast det säkert inte kommer att komma någon snö i vinter utan snön kommer komma i mars typ, som den har gjort i två år nu.

Vi har börjat träna inför Lucia också, som jag ska vara med i haha vi får la se hur det går med dete men ;) Det var bara en i våran klass som ville bli lucia så det var ju lätt med det och det var inte jag, jag ska vara tärna eler stjärngosse typ haha ;)

Ska egentligen ha gympa sen men glömde kläder, jo det är nästan sant ;) så det blir till att ta en sväng på stan med amandisch, så det blir chill. Sen blir det hem och läsa 290 sidor wihoo så underbart eller inte. men men nu har man datakunskap och det är väldigt booring kan jag ju säga. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0