Its Spatime!

Hejsan, håller just nu på och packar till Varberg i morrn :) det ska bli skönt att komma på spa och få massage och slappna av lite i höstmörkret. Vi ska fira min farbrors fru som fyller 60 och det kommer bli trevligt.  Kommer bilder sen så får ni se hur det såg ut och lite sånt mysigt.

 Idag var det inte så mycket, jag och johanna åkte ner en sväng till stan på håltimman och sen åkte vi tillbaks och satte oss med datorerna, lite smått datanördar som vi är. Sen var det luciaträning och det är lite små mysigt nu så här till vintern tycker jag. Även fast jag inte gillar att sjunga sådär jättemycket så blev det så i alla fall för jag valde musik och då ingår lucia i det med.  Sen åkte jag hem och städa och nu sitter jag här och halvt packar. Men nu får jag nog fortsätta så jag hinner klart med packningen,*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0