Bröllopsfrisyrer..

Letar du efter bröllopsfrisyrer?  Har du svårt att hitta?
ja då kan jag hjälpa dig att hitta någon, här kan du hitta
en rad olika bröllopsfrisyrer och andra frisyrer, till alla längder.
Här är tre exempel på frisyrer som jag tycker är fina.
Det finns så många olika frisyrer, så det är ju inte så
 konstigt att det är  svårt för många att bestämma sig.
När jag själv ska gifta mig (någon gång i framtiden),
 så ska jag ha någon sån här fin frisyr nedanför med långt hår,
 det får väll bli hårförlängning då eftersom
mitt hår inte kan bli särskilt långt.





Kommentarer
Postat av: Sev

Tack så mycket tjejen!

2009-01-28 @ 12:45:27
Postat av: Meddi

den i mitten ska jag ha :O:O:O:O! <3

2009-01-28 @ 12:50:11
URL: http://meddii.devote.se
Postat av: Moa

Tack själv... gillar bloggen din :)

Va precis och gjorde en brud med hår och hela kittet inför en fotning.. Ska bli så kul att se resultatet...

2009-01-28 @ 15:31:19
URL: http://moavill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0